Regularnie wysyłane wiadomości e-mail są jedną z najpopularniejszych form marketingu internetowego – jednak nie zawsze najskuteczniejszą. Z pomocą przychodzą powiadomienia push. Dlaczego warto się na nie zdecydować? Przedstawiamy 3 powody!
1. Skuteczność
W przypadku e-mail marketingu, znaczna grupa subskrybentów nie otwiera wysyłanych wiadomości, a z czasem nawet całkowiecie rezygnuje z ich otrzymywania. Powiadomienia push natomiast, docierają do większości odbiorców. Dodatkowo nie są podatne na adblockery, ani filtry antyspamowe – wystarczy włączona przeglądarka by powiadomienie znalazło się u docelowego odbiorcy. Imponujący jest również wskaźnik klikalności (CTR), który w przypadku e-mail marketingu wynosi do 3,2%. Natomiast web pushe osiągają wyniki w wysokości nawet 30%! Są też istotym elementem startegii automatyzacji marketingu.
2. Niski koszt
Koszt wysłania powiadomienia push, zawierający koszt narzędzia oraz obsługę wysłki, jest dużo niższy niż ten, ponoszony w przypadku standardowych form komunikacji (takich jak SMS czy e-mail). Ze względu na skuteczność, szerokie grono odbiorców oraz wysoki CTR – jednstkowy koszt dotarcia do odbiorcy jest niezwykle atrakcyjny i opłacalny.
3. Szybkość
Przygotowanie powiadomień push nie trwa dłużej niż 5 minut. W tak krótkim czasie można przygotować kampanię, która będzie wyświetlać się prawidłowo na wszystkich typach urządzeń. Dotarcie z informacją do części odbiorców trwa zaledwie kilka sekund, a do reszty zajmuje do kilku godzin. Ma to ogromne znaczenie w przypadku porzuconych koszyków. Takie powiadomienie, wysłane w odpowiednim momencie, jest niesamowicie skuteczne, ze względu na przypominienie potencjalnemu klientowi, że w jego koszyku znajdują się, wybrane przez niego wcześniej, produkty. Tym samym, umożliwiając mu bezpośrednie przejście do koszyka i dokonanie transacji.
Chcesz zacząć wykorzystywać web pushe w promocji swojej firmy? Więcej informacji na temat usług, które ułatwią Ci jego przygotowanie i obsługę, znajdziesz na: https://push-ad.com/.