1 grudnia 2021
Powiadomienia na telefonie.

3 powody, dlaczego powiadomienia web push są skuteczniejsze niż e-mail marketing

Regularnie wysyłane wiadomości e-mail są jedną z najpopularniejszych form marketingu internetowego – jednak nie zawsze najskuteczniejszą. Z pomocą przychodzą powiadomienia push. Dlaczego warto się na nie zdecydować? Przedstawiamy 3 powody!

1. Skuteczność

W przypadku e-mail marketingu, znaczna grupa subskrybentów nie otwiera wysyłanych wiadomości, a z czasem nawet całkowiecie rezygnuje z ich otrzymywania. Powiadomienia push natomiast, docierają do większości odbiorców. Dodatkowo nie są podatne na adblockery, ani filtry antyspamowe – wystarczy włączona przeglądarka by powiadomienie znalazło się u docelowego odbiorcy. Imponujący jest również wskaźnik klikalności (CTR), który w przypadku e-mail marketingu wynosi do 3,2%. Natomiast web pushe osiągają wyniki w wysokości nawet 30%! Są też istotym elementem startegii automatyzacji marketingu. Więcej informacji na jej temat można znaleźć na: https://push-ad.com/blog/marketing-automation-co-to-jest/.

2. Niski koszt

Koszt wysłania powiadomienia push, zawierający koszt narzędzia oraz obsługę wysłki, jest dużo niższy niż ten, ponoszony w przypadku standardowych form komunikacji (takich jak SMS czy e-mail). Ze względu na skuteczność, szerokie grono odbiorców oraz wysoki CTR – jednstkowy koszt dotarcia do odbiorcy jest niezwykle atrakcyjny i opłacalny.

3. Szybkość

Przygotowanie powiadomień push nie trwa dłużej niż 5 minut. W tak krótkim czasie można przygotować kampanię, która będzie wyświetlać się prawidłowo na wszystkich typach urządzeń. Dotarcie z informacją do części odbiorców trwa zaledwie kilka sekund, a do reszty zajmuje do kilku godzin.  Ma to ogromne znaczenie w przypadku porzuconych koszyków. Takie powiadomienie, wysłane w odpowiednim momencie, jest niesamowicie skuteczne, ze względu na przypominienie potencjalnemu klientowi, że w jego koszyku znajdują się, wybrane przez niego wcześniej, produkty. Tym samym, umożliwiając mu bezpośrednie przejście do koszyka i dokonanie transacji.

Chcesz zacząć wykorzystywać web pushe w promocji swojej firmy? Więcej informacji na temat usług, które ułatwią Ci jego przygotowanie i obsługę, znajdziesz na: https://push-ad.com/.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Strona korzysta z plików cookies, aby korzystać z naszego portalu zaakceptuj - politykę prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close