Toruń to jedno z ciekawszych miast w Polsce, a ostatnio także miejsce zyskujące na popularności jeśli chodzi o organizację różnego rodzaju eventów biznesowych – bankietów, wystaw, szkoleń czy wyjazdów firmowych.
Organizując wynajem sal konferencyjnych warto zwrócić uwagę na kilka szczegółów, które mogą mieć znaczący wpływ na powodzenie całej konferencji oraz ogólnie panującą atmosferę. Nikt z nas nie chciałby znaleźć się w hotelu, w którym obsługa przyjmuje gości, jakby przeszkadzali im w codziennym piciu kawy, czy w miejscu, które od czystości jest bardzo dalekie. Nasz sprzęt przestaje działać, a w pobliżu tak naprawdę nie ma co ze sobą zrobić, bo brak atrakcji robi swoje. W końcu dziś lubimy łączyć nasze podróże służbowe z przyjemnym wypoczynkiem. Pomyśl o wspaniałym miejscu organizując wynajem sal konferencyjnych. Toruń zapewni Ci mnóstwo ciekawych atrakcji.
Pierwszy kontakt z obsługą hotelową
Bardzo ważnym czynnikiem, na który warto zwrócić uwagę jest pierwszy kontakt z obsługą hotelową. Nawet ten telefoniczny, może nam bardzo wiele powiedzieć o jakości świadczonych przez hotel usług. To właśnie ludzie pracujący w hotelu budują jego jakość i atmosferę. Nic nie sprawi takiego uśmiechu na twarzy i chęci do skorzystania z usług, jak szczere „dzień dobry”, „miłego dnia”, czy chęć odpowiedzi na wszelkie pytania, dostępność dla klienta, czasem miła podpowiedź, gdzie można znaleźć ciekawe miejsca w celu zwiedzania, pomoc w razie jakiegoś niewielkiego hotelowego kryzysu, gdy zdarzy się niewielka wpadka – a takie zdarzają się nawet najlepszym.
Wygląd i atmosfera hotelu lub sali konferencyjnej
Organizując imprezę okolicznościową, konferencję, spotkanie biznesowe chcielibyśmy by przebiegała w jak najlepszym porządku, z przyjazną, energetyczną atmosferą. Dlatego też zależy nam, żeby miejsce, w którym ją zorganizujemy było przyjazne, spokojne, sprzyjało skupieniu, wspólnemu kontaktowi a także było dobrze uporządkowane i zorganizowane.
Czego możemy oczekiwać od sali konferencyjnej w tym zakresie?
- Przestronności,
- Dostosowanej ilości miejsc siedzących do ilości uczestników,
- Jasnego lub nieco zaciemnionego otoczenia, w zależności jaki klimat i efekt chcemy uzyskać,
- Miejsca dającego poczucie bezpieczeństwa i prywatności,
- Ustawienia miejsc siedzących, w taki sposób by widoczność prowadzących i prelegentów, a także wyświetlanych przez nich prezentacji była jak najlepsza,
- Udostępnienia uczestnikom stolików, przy których będą mogli usiąść i zapisywać zdobyte podczas konferencji informacje.
Podczas organizacji konferencji oczekujemy przede wszystkim atmosfery dającej poczucie dobrej komunikacji i organizacji, nie tylko samej konferencji, ale również przestrzeni i komunikacji między uczestnikami, prowadzącymi i prelegentami. Sale konferencyjne w Toruniu mieszczące się w Hotelu Bulwar zdecydowanie sprzyjają takim warunkom i odczuciom. Sprawdź sam!
Zewnętrzne otoczenie i atrakcje w okolicy hotelu
Dzisiaj bardzo często nasze podróże służbowe, wyjazdy na konferencje, czy podczas imprez okolicznościowych chcemy łączyć je z wakacyjnych lub urlopowym wypoczynkiem. Dlatego istotne jest również w jakim otoczeniu znajduje się hotel. Czy są tam ciekawe atrakcje godne odwiedzenia? Czy w okolicy są restauracje? A może w hotelu znajduje się restauracja, dzięki czemu nie będziemy musieli szukać już niczego na mieście? Czasem chcemy oszczędzić czas i przeznaczyć go na inne aktywności, dlatego też istotne jest by w hotelu znalazła się restauracja. Toruń to raczej miasto turystyczne. Wybór restauracji nie powinien być więc problemem. Jednak Hotel Bulwar posiada również swoją własną restaurację, z przepięknym widokiem na Wisłę.
Otoczenie, w jakim się znajduje, to samo centrum, ze wspaniałą Starówką oraz ogromem atrakcji, które są niezwykle istotne podczas wypoczynku. Urokliwe i spokojne miejsca pozwolą nam całkowicie wypocząć, nawet jeśli czeka nas intensywny maraton wiedzy.
Wielkość sali konferencyjnej
Ważna może okazać się również wielkość sali konferencyjnej. Jeśli będzie to raczej kameralne spotkanie, zależy nam by panowała między nami dobra komunikacja, to mamy do wyboru mniejsze sale, zapewniające prywatność i spokój.
Jeśli jednak organizujemy konferencję lub imprezę okolicznościową dla większej ilości osób również sala musi zapewniać uczestnikom komfort, prywatność dla każdego z osobna, ale również dobrą komunikację z prowadzącym i prelegentami. Dla każdego musi znaleźć się miejsce i odpowiedni odstęp od innych, chroniący przestrzeń osobistą, w której w tym wypadku każdy chciałby zachować przynajmniej dystans społeczny, czyli około 120 do 360 cm.
Dostępność urządzeń i sprzętu do organizacji imprez okolicznościowych
Organizując imprezę okolicznościową czy konferencję zależy nam również by nic nie zakłóciło naszego wystąpienia. Dlatego bardzo ważny jest dostęp do sprzętu i urządzeń pozwalających nam na dobrą komunikację między prelegentem a uczestnikiem, jak mikrofon, głośniki, rzutnik i ekran do wyświetlania prezentacji.
Chcemy mieć przede wszystkim dobrze przystosowaną salę na imprezy okolicznościowe. Toruń to idealne miejsce do tego typu imprez. Hotel Bulwar posiada bardzo dobrze zorganizowane do tego sale. W każdej z nich znajdziemy rzutnik i ekran, klimatyzację, pełny dostęp do multimediów, a także serwis, który wspomoże nas podczas problemów, ale również zwykłego podłączenia sprzętu.
Znalezienie idealnego miejsca do organizacji imprez okolicznościowych może być naprawdę proste. Teraz już wiesz na jakie najważniejsze aspekty zwrócić swoją uwagę.