Prowadzenie szkoły językowej to nie lada wyzwanie. Z jednej strony nauczyciele, z innej uczniowie i rodzice, obecności, wypłaty, koszty, przychody, urlopy, przesuwanie zajęć… By to wszystko ogarnąć potrzeba by zespołu tęgich głów, albo… specjalnego programu zarządzania szkołą językową, który wdroży dobra agencja interaktywna.
Program do zarządzania szkołą językową
Co daje program do zarządzania szkołą językową? Przede wszystkim oszczędność czasu i ludzi. W jednym miejscu zostanie zgromadzona ogromna ilość danych i automatycznie przetworzona w czytelny i prosty sposób. Administrator systemu będzie miał do dyspozycji narzędzie pokazujące na bieżąco jakie są koszty i przychody firmy. Program oszacuje także bilans zysków i strat. Dodatkowo automatycznie będą wyliczane koszty związane z wynagrodzeniem nauczycieli z uwzględnieniem zwolnień, zastępstw, urlopów, a nawet zmiany związane z migracją uczniów do innych grup.
System zadba o regularne wpływy
Z drugiej strony w czytelny sposób będą raportowane wpływy albo ich brak. Jeśli uczestnik zajęć będzie miał opóźnienie we wpłacie czesnego, administrator będzie to widział w panelu. Mało tego program wyśle wówczas do osób, które nie uiściły opłat, powiadomienia email i SMS. W ten sposób zostanie zaoszczędzony czas, który pracownicy firmy będą mogli poświęcić na inne działania.
Elektroniczny dziennik
Kolejną funkcjonalnością, w którą wyposażony jest taki system zarządzania szkołą jest elektroniczny dziennik. To tutaj zarówno nauczyciel, uczeń, czy rodzic ucznia będzie mógł sprawdzać jaki program jest realizowany i jakie są postępy w nauce uczestnika zajęć. System posiada także elektroniczny plan lekcji, w który wgląd mają zarówno uczniowie jak i nauczyciele. Możliwa byłaby dzięki temu także sprawna komunikacja między rodzicami a nauczycielem.
Agencja interaktywna wdroży program i zadba o promocję szkoły
Wdrożeniem takiego systemu zajmuje się agencja interaktywna. Specjaliści zadbają o techniczne przygotowanie rozwiązania, ale także przeszkolą wskazanych pracowników w jego obsłudze. Dodatkowo często agencje interaktywne proponują kompleksowe usługi i poza wdrożeniem systemu mogą także zająć się stworzeniem strony internetowej i jej prowadzeniem, przygotowaniem wszelkich niezbędnych materiałów promocyjny wraz z zaprojektowaniem logo, haseł, treści na stronę a także wykonaniem banerów, ulotek i ich kolportażem. Może od A do Z przeprowadzić kampanię reklamową zarówno w internecie, jak i w terenie. Taka kompleksowa usługa pomoże w rozwoju firmy i odniesieniu sukcesu na rynku oraz zaoszczędzi czas.